27 Şubat 2012 Pazartesi

hep isterim hiç yapmam

bu aralar o kadar çok şey istiyorum ki sevgili okuyucu, istediklerime ne zaman yeter ne para.

mesela bir röportajlar serisi yapmak istiyorum. saygıdeğer hocam ömer öztop'un vefatından sonra kafamda şekillenmiş bir proje. benim kıymetlilerimi herkes tanısın bilsin istiyorum. şimdiden 7-8 kişi var kafamda netleştirdiğim.

sonra okuduğum kitaplarda beğendiğim bölümleri paylaşacağım bir kitap projesi var ki en azından sonra dönüp hatırlayayım hem insanlık adına ufak da olsa bir fayda sağlayayım diye.

henüz kurmayı beceremediğimiz mezunlar derneğimizle lise son öğrencilerine rehberlik etme adına yapmak istediğimiz bir meslek tanıtım günleri projesi var. uygulamaya geçirebilirsek çok büyük yankı uyandıracağını ve acayip faydalı olacağını düşünüyorum. bunun alan seçimiyle ilgili bir adım önce geleni de var tabi.

istanbul'da yaşayıp hiçbir yeri bilememekten had safhada rahatsızım. sabah evden çıkıp turistik yerlere gideyim turistlere gönüllü rehberlik edeyim, hem ingilizcem gelişsin hem farklı kültürlerden insanlar tanıyayım istiyorum.

erken kalkabilmek, okula her gün gidebilmek istiyorum ama geceleri yatmak bilmiyorum, geceleri seviyorum.

buz pateni çok keyifli bir spor. hatta spordan çok eğlence. haftada bir günümü ona ayırabileyim istiyorum.

üyelik parasını önden ödediğim spor salonuna gitmekten aciz kalmayayım istiyorum.

türk edebiyatı vakfı'nın çarşamba derslerine, divan edebiyatı vakfı'nın keyfiyet sohbetlerine katılayım, zihnim açılsın, içim açılsın istiyorum.

üsküdar musiki cemiyeti meşk korosuna katılayım, aşk olmazsa meşk olsun istiyorum.

bütün bunlara yetecek zamanı bulayım onun üstüne takip ettiğim 10'dan fazla dizinin yeni bölümlerini izleyebileyim, okunmak için sırada bekleyen kitaplar yığınını eriteyim hatta yemek yapmaya, çay muhabbetine, ekstra bir dil öğrenmeye de vaktim kalsın istiyorum.

çok şey mi istiyorum sevgili okuyucu sen söyle



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder