5 Kasım 2010 Cuma

pes 2011



Pes artık! demeyin. Farkındayım, maskülenliğin doruk örneklerinden olmaya başladım ama geçen akşam 3 erkek ve bir kız (yani ben) takıldığımızdan beri şunu biliyorum: Erkeklerle yapılabilecek en az sıkıcı şeylerden biri PES oynamaktır. Çünkü;

-40 yıl öncesinin maçlarını bile büyük bir ilgiyle izleyebiliyorlar.
-Dedikodu yapmaktan bihaberler.
-Hayal dünyaları neredeyse yok denecek kadar küçük.

Yani sizin anlayacağınız epey bi sıkıcılarmış. Ama mizah yeteneğinden yoksun oldukları için farkında olmadan komik olabiliyolar. Epey güldüm o akşam :)) Hee bide sürekli yemek yiyip sizinde iştahınızı etkiliyolar. Yedikleri de nereye gidiyor artık bilmiyorum hala tüy gibi dolaşıyolar. Gıcık bir durum.

Asıl mevzuya gelelim. Onur, Ufuk, Tolga ve ben 4lüsü eve gitmeden önce PES oynamaya karar verdik. Onur bizim bölümden 6.sınıf, Ufuk uluslararası ilişkiler, Tolga da edebiyat. Neyse takımlar oluşturuldu. En az kanser olanınız hangisiyse ben onunla takım oluyım dedim. En az Ufuk kanser oluyomuş bilmeyen adamlar yüzünden. Tabi biz başlıycaz oynamaya ama Onurla Tolga 10 tane mi atarız 20 tane mi geyiklerinde. Her zaman derim, düşmanı küçümseme :)))

İki oyun oynadık, ikisinide biz aldık. Sabrından dolayı Ufuk hocama teşekkür ediyorum. Sayesinde artık PES biliyorum az buçuk. :))

Şimdi gelin bakalım gençler. Rövanş zamanı... Hayır 2-0'ın rövanşı değil, siz ne anlarsınız futboldan PESten diye kızları eziklediğiniz zamanların rövanşı... :))

Eğlenceyle kalın...

H.K.Ş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder