22 Ağustos 2010 Pazar

unutulmuş diyarlar

ben bu blog işinin altından kalkamıyomuş gibi görünsemde asıl sebep tembelliğimdir. bu böyle biline. :) diğer yandan illaki edebi bişeyler çıkarıcam diye bekleyerek kendimi köreltmem ve üşengeçlik katsayımı arttırmam da anlamsız. dolayısıyla biraz günlük olaylar, biraz film, biraz kitap, biraz müzik arada ilhamlar şeklinde devam ediyoruz.

Bu yazı için blind guardian'ın the dark elf şarkısını fon müziği seçiyorum ve bırakıyorum hikaye kendini anlatsın..

R.A.Salvatore Amerika'da doğup büyümüş kalabalık bir ailede yetişmiş (ki bu benim için bolca ilham ve eğlence demektir), fantezi kurgu ve bilim kurgu yazarı. yazarlıktan önceki mesleği bar fedailiği ayrıca boks sporuyla da ilgilenmiş bu yüzden dövüş sahneleri çok ayrıntılı ve hayal edilmesi zor (en azından benim için :)) tolkien'in yüzüklerin efendisi serisini doğumgününde bir yakını hediye etmiş ve serüven başlamış. unutulmuş diyarlar serisi Salvatore'un en çok takip edilen serisi. diğerleri ise yıldız savaşları ve iblis savaşları serileri. her ne kadar edebiyatı ve ebediyeti tartışılsa da sürükleyiciliği ile yeni başlayanlar için birebir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder